Voor 16:30 besteld, vaak al de volgende dag in huis Altijd deskundig advies
Medewerker Botentopper.nl

Ruilen en Retouren

90 dagen bedenktermijn

Heb je een product besteld waar je toch twijfels over hebt? Geen probleem. Bij ons kun je het product altijd binnen 90 dagen na ontvangst aan ons melden. Dat kun je doen via deze link.

Wil je weten wat onze voorwaarden zijn? Lees meer

Wanneer je een product wilt retourneren, houdt er dan wel rekening mee dat het product onbeschadigd, ongebruikt en in originele verpakking dient te worden opgestuurd (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het product dus gerust zoals je bij ons in de winkel zou doen. Bekijk, ruik, voel het product van alle kanten, maar installeer/verlijm/beschadig/gebruik het product niet. We kunnen overgaan tot een deelvergoeding, als er niet aan de voorwaarden wordt voldaan.

Zodra je het product bij ons hebt aangemeld voor retour dan ontvang je van ons een retourbon waarmee je het product kunt retourneren. De retourkosten zijn voor de aanvrager, tenzij anders overeengekomen. Zodra wij het product hebben ontvangen controleert een van onze Toppers of het product compleet is. Bij goedkeuring van onze Topper wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van het koopovereenkomst terugbetaald. Dit gebeurt met het hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald. Wij mogen wachten met terugstorten totdat wij de producten hebben ontvangen en gecontroleerd of als is aangetoond dat de producten zijn geretourneerd. Bewaar ten alle tijden het bewijs van verzending goed.

+ Lees meer

Deelvergoeding

Bevalt het product toch niet helemaal, maar heb je het product al in gebruik genomen? Dat is lastig. Ook voor ons. Maar ook dat lossen we graag voor je op. Een tevreden klant is onze topprioriteit. Voor gebruikte aankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen. Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking kunnen we vanzelfsprekend niet het volledige aankoopbedrag terugstorten. Dit product wordt/kan namelijk niet meer als nieuw in onze webwinkel worden aangeboden. Ga je dus verder dan noodzakelijke bezichtiging van het product, dan is het mogelijk dat je van ons een deelvergoeding ontvangt. Dit loopt op tot maximaal 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag afhankelijk van de staat van het product. De mogelijkheid blijft bestaan dat we de retour niet meer kunnen terugnemen. Dit ligt aan de staat van het product, en het type product. Bekijk het onderwerp uitzonderingen voor meer informatie. Neem daarnaast altijd contact met ons op bij twijfel.

Herroepingsrecht

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van reden de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jouw aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit heeft gekregen.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om jouw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
+ Lees meer

Retour aanvragen

Wil je een product retourneren? Onbeschadigde en ongebruikte producten (naar redelijkheid) kun je bij ons altijd retourneren. Middels onderstaande stappen kunnen wij een vlotte afhandeling van je retourzending nastreven

  1. Meldt bij ons dat je een product retour wilt sturen. Dat kan telefonisch of via deze link.
  2. Wij nemen jouw retouraanvraag in behandeling en op werkdagen ontvang je binnen 24 uur van ons reactie met daarin eventueel de verzendinstructies en het retourdocument.
  3. Je kunt het product eenvoudig versturen via een postagentschap bij jouw in de buurt. Bewaar de Track & Trace gegevens goed.
  4. Let op: op maat gemaakte producten kunnen nooit geretourneerd worden.
  5. Na ontvangst van de retourzending sturen wij jou een nieuw product, verzorgen we de reparatie of storten het aankoopbedrag terug op jouw rekening (mits de producten aan de retourvoorwaarden voldoen).
  6. De retourkosten zijn voor de eindgebruiker mits anders overeengekomen.
  7. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoek raken van retour gestuurde producten. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.
+ Lees meer

Uitzonderingen

Het kan voorkomen dat een product dat je besteld hebt valt onder de categorie uitzonderingen. Dit houdt in dat het product niet terug gestuurd kan worden. Klik op "Lees meer" om een overzicht te zien van producten die hieronder vallen.

  • Installatie- en inbouwzaken
  • Maatwerk producten
  • Geopende verpakkingen van bederfelijke producten zoals koivoer en soortgelijken
  • Opblaasbare producten zoals een luchtbed, opblaasbare spa, zwembad speelgoed etc. wanneer deze uit de verpakking is geweest en/of opgeblazen is geweest. Mede vanuit hygiënisch oogpunt kunnen wij helaas geen opgeblazen opblaasbare producten retour nemen.
+ Lees meer

Garantie

Garantie vinden wij vanzelfsprekend. Ondanks dat wij ons assortiment aan producten zorgvuldig selecteren kan het altijd voorkomen dat er onverhoopt een defect product tussen zit. Wij gaan er dan alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Bij producten van Intex geldt een andere garantieprocedure. Hieronder vindt je alle informatie.

Wij vinden het belangrijk dat je als consument weet welke rechten je hebt. Of het nu om garantie of de annulering van een bestelling gaat. Klik voor een compleet overzicht hier om al je rechten te bekijken. Heb je onverhoopt een defect product ontvangen of is het product in de garantietermijn defect geraakt? Neem dan direct contact met ons op. Wij helpen je direct.

Garantie en service door Intex

Onverhoopt problemen of defecten? Intex kent een uniek service- en garantiesysteem waarbij zij zelf klaar staan voor jou. Eén aanspreekpunt voor een snelle en directe oplossing. Door de loop van de jaren heeft Intex zich bewezen als unieke speler wanneer het aankomt op aftercare. Het team bestaat alleen uit getraind personeel die samen met jou het probleem zo goed mogelijk gaan oplossen.

Contact opnemen met Intex klantenservice

Wanneer je een probleem of defect constateert aan het product neem dan direct contact op met Intex en houdt hierbij het aankoopbewijs bij de hand voor een snelle afhandeling.

Postadres
Intex Trading BV
Venneveld 9
4705 RR Roosendaal
Telefoon
0031 (0) 165-593939

Geen oplossing?

Heb je contact gehad met Intex klantenservice en ben je niet tevreden over de afhandeling? Dan kun je uiteraard contact opnemen met ons. Wij zullen er alles aan doen om samen met jou een oplossing te vinden voor het defect of probleem aan het Intex product.

+ Lees meer